Fio účet
- Účet zcela bez poplatků
- Zdarma tuzemské transakce i europlatby
- Okamžité platby
- Výhodný kontokorent
- Propojení s programy pro podnikání
Vedení účtu
zdarma
Výběr z vlastního bankomatů:
zdarma
Výběr z cizího bankomatu:
zdarma
Fio účet od Fio banky
Založení i vedení osobního účtu od FIO banky je zcela bez poplatků, zdarma jsou i příchozí a odchozí platby, a to v rámci ČR, tak i všechny europlatby. Výraznou výhodou jsou zdarma výběry z bankomatů Fio banky, jejichž síť je dostatečně hustá. Přímo ze svého internetového bankovnictví pak můžete založit další účty a doplňkové služby, k mání je 14 cizích měn, v nichž můžete účet mít veden. Podnikatelé ocení API bankovnictví, možnost propojení účtu s platební bránou nebo terminálem, levný kontokorent a další výhodné služby.
Spořící účet k běžnému zdarma
Ke každému Fio účtu si můžete zdarma zřídit, třeba i sami v internetovém bankovnictví, spořící účet Fio Konto. Díky výhodnému úroku vám peníze na tomto účtu nebudou ztrácet na hodnotě a přitom neztratíte flexibilitu spojenou s běžnými účty, protože peníze můžete kdykoliv vybrat, nebo převést na svůj, nebo cizí účet.
Jak založit účet?
Založení účtu je velmi snadné, stačí jen kliknout na „Chci založit účet“ a poté vyplnit online žádost. Připravit si musíte dva doklady totožnosti a k tomu mobil, aktivní email a také naskenovaný doklad o vedení běžného účtu v jiné bance v ČR (např. výpis z účtu, smlouva o účtu, potvrzení o vedení účtu). Hned po odeslání formuláře vám přijde SMS s autorizačním kódem, kterým žádost potvrdíte.
Neprodleně vám pak dorazí email s instrukcemi k zaslání ověřovací platby a také aktivační kód, kterým elektronicky podepíšete smlouvu o běžném účtu. Jako poslední dorazí SMS informující o dokončení procesu založení účtu a s heslem do Internetbankingu.
Výše uvedený postup je možný jen při zakládání osobního běžného účtu. Podnikatelský účet (pokud ještě nejste klientem banky) je nutné založit na pobočce.
Podmínky a doklady:
Doklad totožnosti
Vyplnění online žádosti
Smlouvu je možné potvrdit zasláním poštou, nebo osobně na pobočce
Minimální zůstatek na účet 100Kč
Často kladené otázky
Proč může mít Fio nulové poplatky a jinde se za to samé platí tolik peněz?
Fio je ryze česká banka, která vydělává tím správným způsobem, jako jsou půjčky a investice, ne na běžném životě klientů.
Co musím udělat pro získání 10 výběrů z bankomatu zdarma?
Nic, stačí využívat bankomaty Fio banky a 10 vašich výběrů je každý měsíc zdarma.
Slyšeli jsme o minimálním vkladu u Fio banky, co je na tom pravdy?
Ano, pro plnou aktivaci účtu je potřeba na něj vložit 100 Kč.
Musím měnit účet u Fio banky, když jsem začal podnikat?
Rozhodně nemusíte, protože Fio banka nabízí jeden univerzální běžný účet, který mohou využívat jak spotřebitelé, tak podnikatelé nebo firmy. Speciální služby k běžnému účtu, které budete potřebovat k podnikání, si pak nastavíte jako služby doplňkové, mnoho z nich je zdarma, stejně jako vedení účtu a většina transakcí. Je ovšem výhodné oddělit soukromé finance od těch z podnikání, a tak se spíše doporučuje založit druhý účet coby podnikatelský. Vše řešíte prostřednictvím Internetbankingu, případně na pobočce.
Je API bankovnictví zdarma?
Ano, i API bankovnictví je u Fio banky zdarma. Připomeňme jen, že slouží zejména k propojení s účetními systémy, zadávání hromadných plateb, sledování dění na účtu v reálném čase apod.
Kolikrát můžu vybírat zdarma?
Zdarma máte 10 výběrů měsíčně.
Poskytovatel
Fio banka, a.s.
Fio banka, a.s.
Millennium Plaza, V Celnici 10,
117 21 Praha 1
Kontaktní e-mail: fio@fio.cz
Telefon: 224 346 800
Kód banky: 2010
Swift kód banky: FIOBCZPPXXX
Oficiálny web spoločnosti: https://www.fio.cz
Millennium Plaza, V Celnici 10,
117 21 Praha 1